תהליך עיצוב לוגו בעיניי הוא תהליך של היכרות מעמיקה עם הנושא. הנושא מבחינתי הוא מהות העסק בתעשייה בה הוא פועל.
לוגו טוב הוא לוגו ייחודי, נח לעין ומעניין לצפייה ושניתן להניחו בכל פורמט גרפי בקלות יחסית. בתהליך העיצוב אני שואף להכיר במהירות את ערכי החברה והאנשים העובדים בה, במה הם עוסקים בעבודתם בפועל ומהם הכלים או הציוד בהם הם משתמשים והמאפיינים את התעשייה שלהם.
אני מנסה לתרגם את הצורות והתנועות העיקריות לאלמנטים גרפיים בסיסיים.
יתכן שהלוגו יוצג באתר אינטרנט, בעלון מידע, על כרטיס ביקור או מוצר. אני זוכר תמיד שבכל טכנולוגיית הדפסה התוצאות עשויות להיראות אחרת, החל מעובי קו הניתן להדפסה ועד שינויי צבעים המודפסים על חומר שאינו דף לבן.
בשלב הסקיצות אני בוחר אלמנט גרפי ולומד את הצורה שלו היטב. אני מצייר אותו מחדש בכל מיני אופנים כך שישמור על מבנה הארכיטיפ וישתלב בצורה חכמה בשאר חלקי הלוגו או השם של החברה.
כמובן שעבודת עיצוב הלוגו לא נגמרת פה. בדיקת המופעים במדיות המטרה השונות, הגדרת חוקים למופעי הלוגו השונים היא חובת המעצב.